قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۰
با اعلام سازمان لیگ

بازیکنان سال آینده پول کمتری می گیرند

با اعلام سازمان لیگ قرار است سقف قرارداد بازیکنان سال آینده کاهش پیدا کند.

بازیکنان سال آینده پول کمتری می گیرند

به گزارش سراج24، در جلسه‌ای که امروز امیر‌رضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی با مسئولان استقلال داشت گزارشی هم از سازمان لیگ به وی ارائه شد که در آن اعلام شده قرارداد بازیکنان سال آینده کاهش پیدا می‌کند.

 این سقف قرارداد امسال ۱۵ میلیارد تومان بود که قرار است سال آینده کمتر شود. این مبلغ برای استقلال کمتر از ۱۴ میلیارد است.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••